Garancijsko servisiranje

SERVISNI CENTAR
+381 11 734 53 61
info@evptrade.com
Garancijsko servisiranje

U cilju poboljšanja kvaliteta usluge i smanjenja vremena odgovora, sve reklamacije se prihvataju u formi pisanog zahteva. Možete podneti zahtev na zvaničnom obrascu ili je poslati na e-mail Servisnog centra service@promet.ru kao i na adresu najbliže filijale

Pre nego što kontaktirate SERVISNI CENTAR, spremite sledeće:

  1. Dokumentaciju. Za sefove: garantni list, račun ili otpremnicu, uputstvo za upotrebu, uputstvo za upotrebu elektronske brave. Za nameštaj: otpremnicu, uputstvo za montažu.
  2. Model proizvoda, datum kupovine ili proizvodnje, serijski broj i model brave (za sefove marke VALBERG; AIKO; MDTB). Ukoliko nedostaju traženi podaci, morate poslati fotografiju proizvoda na e-mail Servisnog centra.
  3. Da budete u neposrednoj blizini pored proizvoda

USLOVI GARANCIJE

NPO PROMET je od 2019. godine uspostavio sledeće garantne rokove za sve sefove i brave:

БРЕНД ПРОДУКЦИЯ ГАРАНТИЯ
 Sefovi
Sigurnosni ormani
Svi proizvodi
5 godina*
 Sefovi
Svi proizvodi
5 godina*
 Sefovi
Sigurnosni ormani
Ormani za arhive
Svi proizvodi
1 godina
 Pultne blagajne serije TCS
Automatski KMS sistemi za odlaganje ključeva
DCH depozitne ćelije sa elektronskom kontrolom pristupa
Depozitne ćelije sa elektronskim pristupom
Depozitne ćelije DB
Automatski ormarići serije NLS, SLS, A
Smart-sefovi
1 godina

PAŽNJA
*Garantni period zavisi od završetka redovnog održavanja. Bez održavanja - 1 godina garancije.

БРЕНД ПРОДУКЦИЯ ГАРАНТИЯ
 Kancelarijski nameštaj
Nameštaj za radionice
Regali. Pokretne arhive.
Svi proizvodi
1 godina
 Kancelarijski nameštaj. Svi proizvodi 5 godina
 Kancelarijski nameštaj. Svi proizvodi 1 godina

 

GARANCIJA NE pokriva popravku sefa i/ili podešavanje brava i mehanizama sefa u sledećim slučajevima:
  1. Ako je narušen integritet pečata proizvođača ili pečata Servisnog centra
  2. Ako su prekršena pravila korišćenja, skladištenja i prevoza;
  3. Ako su štete i/ili kvarovi prouzrokovani radnjama trećih lica u pokušajima neovlašćenog pristupa sadržaju sefa;
  4. Ako su kvarovi uzrokovani pokušajima da se popravi ili poboljša dizajn sefa i/ili njegovih komponenti, samostalno ili od strane stručnjaka neovlašćenih servisnih centara;
  5. Ako je do kvara došlo usled prirodnog habanja ključa, brave, tastature, mehanizma vijka, sklopa šarki, kao rezultat prekoračenja uslova normalnog rada (više od 10 ciklusa otvaranja/zatvaranja bezbedno dnevno), a nije vršeno redovno održavanje koje je obavezno na svakih 6 meseci;
  6. Ako je kombinacija koda brave i/ili ključeva izgubljena;
  7. Ako se pronađu oštećenja, kvarovi ili kvarovi uzrokovani izlaganjem vlazi, visokim (više od 400C) ili niskim temperaturama (ispod 10C), koroziji, oksidaciji, stranim predmetima, materijama, građevinskim materijalima koji ulaze u sef, unutar vrata sef i/ili tastatura brave ili tečnosti;
  8. Ako su oštećenja i/ili kvarovi uzrokovani elementarnim nepogodama kao što su: prirodni požar, poplava, zemljotres i sl.;
  9. Upotreba neodgovarajućih i/ili nekvalitetnih baterija koje nije preporučio proizvođač;
  10. U ostalim slučajevima, u potpunosti ili delimično iz gore navedenih razloga.
 
Poštovani kupci, ukoliko uočite bilo kakve kvarove ili nedostatke tokom korišćenja proizvoda, molimo vas da obavestite prodajno mesto ili kontaktirate najbliži servisni centar u vašem području. Rok za razmatranje prijave, reklamacije je tri radna dana od dana prijema u pisanoj formi.
ZAHRTEV ZA SERVISNI CENTAR

Вопрос - Ответ