Garancijsko servisiranje
U cilju poboljšanja kvaliteta usluge i smanjenja vremena odgovora, sve reklamacije se prihvataju u formi pisanog zahteva. Možete podneti zahtev na zvaničnom obrascu ili je poslati na e-mail Servisnog centra service@promet.ru kao i na adresu najbliže filijale
Pre nego što kontaktirate SERVISNI CENTAR, spremite sledeće:
- Dokumentaciju. Za sefove: garantni list, račun ili otpremnicu, uputstvo za upotrebu, uputstvo za upotrebu elektronske brave. Za nameštaj: otpremnicu, uputstvo za montažu.
- Model proizvoda, datum kupovine ili proizvodnje, serijski broj i model brave (za sefove marke VALBERG; AIKO; MDTB). Ukoliko nedostaju traženi podaci, morate poslati fotografiju proizvoda na e-mail Servisnog centra.
- Da budete u neposrednoj blizini pored proizvoda
USLOVI GARANCIJE
NPO PROMET je od 2019. godine uspostavio sledeće garantne rokove za sve sefove i brave:
БРЕНД | ПРОДУКЦИЯ | ГАРАНТИЯ |
---|---|---|
Sefovi Sigurnosni ormani Svi proizvodi |
5 godina* | |
Sefovi Svi proizvodi |
5 godina* | |
Sefovi Sigurnosni ormani Ormani za arhive Svi proizvodi |
1 godina | |
Pultne blagajne serije TCS Automatski KMS sistemi za odlaganje ključeva DCH depozitne ćelije sa elektronskom kontrolom pristupa Depozitne ćelije sa elektronskim pristupom Depozitne ćelije DB Automatski ormarići serije NLS, SLS, A Smart-sefovi |
1 godina |
PAŽNJA
*Garantni period zavisi od završetka redovnog održavanja. Bez održavanja - 1 godina garancije.
БРЕНД | ПРОДУКЦИЯ | ГАРАНТИЯ |
Kancelarijski nameštaj Nameštaj za radionice Regali. Pokretne arhive. Svi proizvodi |
1 godina | |
Kancelarijski nameštaj. Svi proizvodi | 5 godina | |
Kancelarijski nameštaj. Svi proizvodi | 1 godina |
GARANCIJA NE pokriva popravku sefa i/ili podešavanje brava i mehanizama sefa u sledećim slučajevima:
- Ako je narušen integritet pečata proizvođača ili pečata Servisnog centra
- Ako su prekršena pravila korišćenja, skladištenja i prevoza;
- Ako su štete i/ili kvarovi prouzrokovani radnjama trećih lica u pokušajima neovlašćenog pristupa sadržaju sefa;
- Ako su kvarovi uzrokovani pokušajima da se popravi ili poboljša dizajn sefa i/ili njegovih komponenti, samostalno ili od strane stručnjaka neovlašćenih servisnih centara;
- Ako je do kvara došlo usled prirodnog habanja ključa, brave, tastature, mehanizma vijka, sklopa šarki, kao rezultat prekoračenja uslova normalnog rada (više od 10 ciklusa otvaranja/zatvaranja bezbedno dnevno), a nije vršeno redovno održavanje koje je obavezno na svakih 6 meseci;
- Ako je kombinacija koda brave i/ili ključeva izgubljena;
- Ako se pronađu oštećenja, kvarovi ili kvarovi uzrokovani izlaganjem vlazi, visokim (više od 400C) ili niskim temperaturama (ispod 10C), koroziji, oksidaciji, stranim predmetima, materijama, građevinskim materijalima koji ulaze u sef, unutar vrata sef i/ili tastatura brave ili tečnosti;
- Ako su oštećenja i/ili kvarovi uzrokovani elementarnim nepogodama kao što su: prirodni požar, poplava, zemljotres i sl.;
- Upotreba neodgovarajućih i/ili nekvalitetnih baterija koje nije preporučio proizvođač;
- U ostalim slučajevima, u potpunosti ili delimično iz gore navedenih razloga.
Poštovani kupci, ukoliko uočite bilo kakve kvarove ili nedostatke tokom korišćenja proizvoda, molimo vas da obavestite prodajno mesto ili kontaktirate najbliži servisni centar u vašem području. Rok za razmatranje prijave, reklamacije je tri radna dana od dana prijema u pisanoj formi.
ZAHRTEV ZA SERVISNI CENTAR
Вопрос - Ответ
Postavite pitanje
Задайте ваш вопрос. Наши менеджеры свяжутся с вами в ближайшее время.
Готово!
Ваш вопрос будет рассмотрен и опубликован в скором времени.
Полезная информация